poniedziałek, 23 stycznia 2012

Sałatka porowa z kurczakiem

Składniki:
  • jedna duża ugotowana pierś z kurczaka
  • 350 g pieczarek
  • 1 por
  • 4 ogórki konserwowe (które wymieniłam na kiszone)
  • 4 jajka ugotowane na twardo
  • majonez, jogurt naturalny, musztarda
  • przyprawy: sól, pieprz, curry

Wykonanie:

Pieczarki kroimy, wrzucamy do gorącej wody i gotujemy około 10-15 minut.
Pora kroimy w cienkie talarki i gotujemy przez 2-3 minuty.
Kurczaka, ogórki i jajka kroimy w kostkę, następnie łączymy z pieczarkami i porem.
Wszystkie składniki łączymy z majonezem z dodatkiem łyżeczki musztardy lub też jogurtem naturalnym. Ja zastosowałam połączenie łyzki majonezu z 3 łyżkami jogurtu. Dodajemy soli i pieprzu do smaku. Ewentualnie możemy dodać troszkę curry i sałatka gotowa.

Podobno lepiej smakuje jak postoi kilka godzin w lodówce. Na ten temat będę mogła się wypowiedzieć dopiero jutro ;)





Smacznego!

3 komentarze:

  1. Takiego połączenia nie znałam, trzeba będzie spróbować. Talerz piękny tylko czemu ominęła mnie degustacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inwazja pieczarek :( smutek :( żal :( rozczarowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ah, jaka inwazja uczuć :D przysięgam uroczyście,że w lodowce nie ma już pieczarek do przetworow :>


    Głaszczu, nic nie omineło, w lodowce wciąż stoi i kusi :D

    OdpowiedzUsuń